Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zamówienie nr DA.272.12.2012 - Pytania i odpowiedzi (1)

Spis treści

Opole, 07 listopada 2012 r.

DA.272.12.2012

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

dotyczy: zamówienia publicznego nr DA.272.12.2012 na „Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych”.

Pytania:
  1. Czy Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie kart charakterystyk w wersji elektronicznej?
  2. Jakie zamówienie jest częściowe i jaki jest termin realizacji zamówień?- dotyczy zapisu w par.1 ust.5 i 6
  3. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w § 6 ust.2, proponujemy zapis:
    W przypadku wystąpienia zwłoki w dostawie każdego zamówienia częściowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzeń Wykonawcy, w wysokości 0,1% wartości zamówienia częściowego, wyliczona wg. cen jednostkowych podanych w załączniku do umowy za każdy dzień zwłoki terminu, lecz nie więcej niż 10% wartości nie dostarczonego w terminie asortymentu.
  4. Czy Zamawiający wyraża zmianę na zapis treści zapisu w § 7 ust.4, proponujemy zapis:
    Jeżeli występują wady fizyczne lub ukryte przedmiotu zamówienia, zamawiający pisemnie zgłasza reklamację, a Wykonawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do zarzutów Klienta. W przypadku reklamacji zasadnej na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wymiany towaru na wolny od wad w terminie 14 dni. W tym przypadku Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych.
Odpowiedzi:

AD.1 Nie wyrażamy zgody na elektroniczną wersję kart charakterystyki z uwagi na wymogi prawne w tym zakresie, a zatem i następujące potem odpowiedzialności.

AD.2 Zamówienie podzielone jest na części – pakiety, każdy pakiet posiada wypisany asortyment w ilości ogólnej np. BGA Agar a 500 g, ilość ogólna 5 op. Zamawiający z ilości ogólnej może zamówić część czyli np. 2 op. termin realizacji zgodnie z SIWZi umową do 12 grudnia 2012r.

AD.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w § 6 ust. 2.

AD. 4 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w § 7 ust. 4.