Treści powiązane
Zamówienie nr DA.272.9.2013
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 06 wrzesień 2013
Zamówienie publiczne nr DA.272.9.2013
„Zakup i dostawa probówkostrzykawek wraz z kartonowymi pudełkami ze stelażem do ich transportu i igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody chlewnej”
Dokumenty do pobrania: | |
SIWZ
|
|
Załącznik nr 1 formularz ofertowo-cenowy Załącznik nr 2 oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Załącznik nr 3 oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Załącznik nr 4 wzór umowy Załącznik nr 5 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt 5 uPzp Załącznik nr 6 informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej |
|
Opole, dnia 11 września 2013 r.
DA.272.9.2013
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
dot. zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DA.272.9.2013 na „Zakup i dostawę probówkostrzykawek wraz z kartonowymi pudełkami ze stelażem do ich transportu i igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody chlewnej.
Pyt.
W nawiązaniu do specyfikacji przetargu znak spr. DA.272.9.2013 z dn. 05.09.2013. zadajemy pytanie, czy koniecznym jest dostawa strzykawkoprobówek o poj. 4,9-5 ml oraz czy mogą być zastąpione typowymi, powszechnie stosowanymi dla tego typu badań In vitro strzykawkoprobówkami z systemem zakręcanym o pojemności 7, 5-10 ml?
Odp.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu informuje, że ze względu na ilość pobieranego materiału do badań, pojemność probówki nie może być większa niż 5 ml, natomiast jej średnica mierzona na zewnątrz ma wynosić 12,5 mm.
Pyt.
Czy w przypadku igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody w określonych w specyfikacji rozmiarach wymagany jest plastikowy tym samym przeźroczysty luer-lock umożliwiający kontrolę przepływu krwi przez igłę?
Odp.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu informuje, że w przypadku igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody chlewnej dopuszcza zarówno luer-lock plastikowy i metalowy.
Pyt. 1
Zwracamy się do zamawiającego o dopuszczenie do złożenia oferty na probówkostrzykawki o pojemności 7,5 ml i wymiarach 92x50 mm.
Ad 1
Ze względu na rozmiar raków używanych w immunoanalizatorach, średnica probókostrzykawki mierzona po stronie zewnętrznej, nie może być większa niż 12,5 mm, natomiast ze względu na ilość pobieranego materiału do badań pojemność probówki nie może być większa niż 5 ml.
Pyt. 2
Zgodnie z przepisami zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu. Zgodnie z przepisami w momencie składania ofert przedmiot zamówienia nie musi być zgłoszony ale w momencie podpisywania umowy przedmiot zamówienia musi być już wpisany. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów i dopuszczenie oświadczenia wykonawcy, że w momencie podpisywania umowy przedstawi stosowny dokument.
Ad 2
Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisów w siwz i nie dopuszcza oświadczenia wykonawcy, że w momencie podpisywania umowy przedstawi stosowny dokument.
Pyt. 3
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w całości w terminie 14 dni został dostarczony do siedziby zamawiającego. Zapisy wymogów dotyczące terminu przydatności wskazują, że zamawiający nie od razu wykorzysta całą kontraktowaną ilość. W związku z powyższym prosimy o dopuszczenie możliwości realizacji częściowej, gdzie pierwsza część w ilości odpowiadającej np. połowie zakontraktowanej ilości zostanie dostarczona w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy a pozostała część w terminie np. do końca roku lub w przyszłym roku. W ten sposób zamawiający oszczędzi na kosztach składowania probówek i igieł.
Ad 3
Zamawiający wyraża zgodę na częściową realizację zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy z tym, że pierwsza część będzie odpowiadała połowie zamówionej ilości a następna część zostanie zrealizowana najpóźniej do 30 listopada 2013 r.
Pyt. 4
Prosimy o potwierdzenie, iż zamawiający traktuje przedmiot zamówienia określony w rozdziale III pod poz. 1 (probowkostrzykawki) jako jedną część a poz. 2 (igły) jako drugą część postępowania dopuszczając do złożenia ofert na odrębne części.
Ad 4
Zamawiający traktuje przedmiot zamówienia jako 2 części, z czego poz. 1 (probówkostrzykawki) jako jedną część a poz. 2 (igły) jako część 2 postępowania.
Opole, dnia 13 września 2013 r.
DA.272.9.2013
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
dot. zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DA.272.9.2013 na „Zakup i dostawę probówkostrzykawek wraz z kartonowymi pudełkami ze stelażem do ich transportu i igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody chlewnej.
Pyt.
Czy w przypadku igieł jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody wymagany jest wpis do rejestru wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej?
Odp.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu informuje, że igły jednorazowego użytku do pobierania krwi nie wymagają wpisu do wykazu wyrobów do diagnostyki in vitro stosowanych w medycynie weterynaryjnej, o ile mogą być stosowane zarówno u ludzi jak i u zwierząt. Igły jednorazowego użytku do pobierania krwi u trzody chlewnej, jeżeli są przeznaczone tylko dla zwierząt, muszą posiadać wpis do ww. wykazu.