Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zamówienie nr DA.272.11.2013 - Pytania i odpowiedzi 25.09.2013

Spis treści

Opole, dnia 25 września 2013 r.

DA.272.11.2013

Wszyscy, którzy pobrali SIWZ

dot. zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr DA.272.11.2013 na „Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych"

Pyt. 1

Czy Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie odczynników chemicznych z datą ważności 3 terminu ważności deklarowanego przez producenta ważności odczynników?

Ad 1

Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie odczynników chemicznych z datą ważności 3 terminu ważności deklarowanego przez producenta ważności odczynników.


Pyt. 2

Czy Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie kart charakterystyk w wersji elektronicznej?

Ad 2

Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie kart charakterystyk w wersji elektronicznej.


Pyt. 3

Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w §6 ust. 2, proponujemy zapis: „W przypadku wystąpienia zwłoki w dostawie każdego zamówienia częściowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzeń Wykonawcy, w wysokości 0,1% wartości zamówienia częściowego, wyliczoną wg cen jednostkowych podanych w załączniku do umowy za każdy dzień zwłoki terminu, lecz nie więcej niż 10% wartości niedostarczonego w terminie asortymentu?

Ad 3

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu we wzorze umowy - §6 ust. 2.


Pyt. 4

Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę treści zapisu w §7 ust. 4, proponujemy zapis: „Jeżeli występują wady fizyczne lub ukryte przedmiotu zamówienia, Zamawiający pisemnie zgłasza reklamację a Wykonawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do zarzutów klienta? W przypadku reklamacji zasadnej na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wymiany towaru na wolny od wad w terminie 14 dni. W tym przypadku Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych..."?

Ad 4

Odpowiedź znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego (pytania i odpowiedzi do zamówień publicznych).