Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Umowa do zamówienia nr DA.272.8.2012

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 311600-2012 z dnia 2012-08-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Opole
Wymiana chodników z płytek chodnikowych na kostkę brukową betonową oraz remont /małego/ parkingu na terenie obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu
Termin składania ofert: 2012-09-14


Opole: Przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 368000 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311600 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4575010 BEZPŁATNIE 077 4575010 w. 257, faks 077 4575461 BEZPŁATNIE 077 4575461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana chodników z płytek chodnikowych na kostkę brukową betonową oraz remont /małego/ parkingu na terenie obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-1, 45.23.32.60-9, 45.23.33.40-4, 45.42.20.00-1, 45.26.23.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SANBUD Agnieszka Akonom, ul. Pokucie 11/3, Kędzierzyn-Koźle, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108458,17
  • Oferta z najniższą ceną: 108458,17 / Oferta z najwyższą ceną: 169793,27
  • Waluta: PLN.