Treści powiązane
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na roboty dodatkowe nr umowy DGAc.273.2a.2015 „Remont pomieszczeń laboratoryjnych [...]"
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 01 grudzień 2015
Opole: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5
Numer ogłoszenia: 325108 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324884 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Wrocławska 170,
45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4575010 w. 257, faks 077 4575461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń laboratoryjnych oraz montaż ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo-Budowlany JURKOWSKI, ul. Powstańców Śl. 34, Kluczbork,
46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13 768,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 16 935,83
- Oferta z najniższą ceną: 16 935,83 / Oferta z najwyższą ceną: 16 935,83
- Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia,
zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia / art. 67 ust.1 pkt 5 - Prawo zamówień publicznych/, Wykonawca zobowiązuje się wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów.